نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

اولین تیزر رسمی فیلم No Time to Die منتشر شد؛ تریلر اصلی چهارشنبه

سرانجام اولین تیزر رسمی فیلم No Time to Die با بازی دنیل کریگ منتشر شده که زمان انتشار اولین تریلر این فیلم را اعلام می‌کند.

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از بازیگران و کارگردان فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) قرار است در برنامه چهارشنبه این هفته برنامه Good Morning America (صبح بخیر آمریکا) که در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند و به همین منظور پیش بینی می‌شد که سرانجام در این برنامه اولین تریلر رسمی قسمت جدید فیلم James Bond منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام زمان انتشار قسمت جدید فیلم جیمز باند اعلام شده است. در تیزری که اخیرا از این فیلم اکشن و جاسوسی منتشر شده، شاهد بازگشت مامور 007 هستیم و در این تصاویر کوتاه صحنه‌های اکشن تا شخصیت‌های جدید این قسمت نمایش داده می‌شوند و در پایان تیزر شاهد یک شخص مرموز هستیم که ممکن است شخصیت شرور و منفی این قسمت باشد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندکری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده