نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷

اولین تیزر تریلر سریال The Outsider منتشر شد

شبکه HBO به‌تازگی اولین تیزر تریلر سریال The Outsider را که اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ است، منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال The Outsider (بیگانه) منتشر شده است. شبکه HBO به‌تازگی اولین تیزر تریلر این سریال را منتشر کرده که در این تریلر شاهد نمایش اتفاقاتی از این مینی سریال هستیم. سریال The Outsider اقتباسی از رمانی به همین نام اثر استیون کینگ است که داستان رالف اندرسون را دنبال می‌کند که قصد دارد تا در مورد جسد متلاشی شده یک پسر ۱۱ ساله به‌نام فرانکی پترسون که در جنگل‌های جورجیا پیدا شده، تحقیق کند. شرایط اسرارآمیز پیرامون این جنایت هولناک و همچنین هنوز داغدار بودن اندرسون از مرگ پسرش، باعث می‌شود تا یک محقق خصوصی در مورد این جنایات به‌نام هالی گیبنی برای تحقیق روی این پرونده اضافه شود و او امیدوار است تا گیبنی از توانایی‌های غیر قابل توصیف خود برای حل این پرونده بهره ببرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر شبکه HBO تایید کرد که پخش سریال The Outsider که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۲ دی ۱۳۹۸) آغاز شود. رمان بیگانه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که یکی از جدیدترین آثار کینگ است که با استقبال منتقدان و خوانندگان نیز مواجه شده بود. جیسون بیتمن، بن مندلسون، سینتیا ایروو، بیل کمپ، میر وینینگهم، پدی کانسیداین، جولیان نیکلسون، یول وازکوئز، جرمی باب، مارک منچاکا، فرانک دیل، دایانا بیلنسون، هتین پارک و مایکل اسپر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Outsider حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اندرو برنستین، جیسون بیتمن و شارلوت، وظیفه کارگردانی قسمت‌های سریال The Outsider را بر عهده داشته‌اند که به ترتیب ۶، ۲ و ۱ قسمت سریال را کارگردانی کرده‌اند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال نیز بر عهده ریچارد پرایس بوده که کینگ نیز به او در نوشتن آن کمک کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده