نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

تریلر جدید انیمیشن Frozen 2؛ از خطر در شهر آرندل تا غول‌های سنگی

شرکت والت دیزنی تریلر جدید و بین المللی انیمیشن Frozen 2 را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری نیز است.

طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار چندین تریلر از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) بودیم که اولین تیزر تریلر در بهمن ماه گذشته، اولین تریلر رسمی در خرداد امسال و دومین تریلر رسمی در اوایل این ماه منتشر شدند که مدتی پیش شاهد انتشار یک تریلر کوتاه دیگر از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) بودیمحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این انیمیشن سینمایی و موزیکال منتشر شده است. 

این تریلر در واقع تریلر بین المللی انیمیشن Frozen 2 است و برای بازار کشور بریتانیا منتشر شده که با اینکه بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی مشاهده کرده بودیم، شاهد تصاویر جدید بسیاری نیز هستیم که در طول تریلر متوجه می‌شویم که خطر بزرگی شهر آرندل را تهدید می‌کند و حال السا و آنا باید به شمال بروند تا منبع آن را پیدا کنند. در طول تریلر قدرت‌های جدید السا نیز نمایش داده می‌شود و همچنین شاهد حضور مردم این مناطق مرموز و جدید نیز هستیم که حال السا باید با غول‌های سنگی نیز در این مکان مواجه شود و در طول آن با یک سمندر بامزه به‌نام برونی نیز آشنا خواهد شد که از هم‌اکنون می‌توان محبوبیت آن را تضمین شده دانست. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده داشته‌اند. 

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. 


منبع Yahoo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده