نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

به تصور کشیدن قدرت السا در تریلر جدید انیمیشن Frozen 2

تریلر جدید و کوتاهی از انیمیشن Frozen 2 منتشر شده که در آن آهنگ جدید Into the Unknown معرفی می‌شود.

اوایل این ماه بود که شرکت والت دیزنی دومین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی بسیاری از اتفاقات آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) منتشر شده است. بخش زیادی از تصاویر این تریلر کوتاه را که حدود ۶۰ ثانیه است، در تریلرهای قبلی این انیمیشن سینمایی و موزیکال مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. هدف از انتشار این تریلر درواقع معرفی آهنگ جدید Into the Unknown است که آیدینا منزل، صداپیشه السا به‌همراه آورورا (Aurora)، خواننده نروژی آن را خوانده‌ است. درواقع در انیمیشن Frozen آهنگ Let It Go که منزل آن را خوانده بود، سروصدای زیادی به پا کرد و محبوبیت زیادی در بین عموم به‌دست آورده بود و حال دیزنی امیدوار است که Into the Unknown نیز سرنوشت مشابه‌ی را تجربه کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فهرست آهنگ‌های رسمی انیمیشن Frozen 2 نیز منتشر شده که این آهنگ‌ها شامل آهنگ All is Found، آهنگ Some Things Never Change، آهنگ Into the Unknown، آهنگ When I Am Older، آهنگ Reindeer(s) are Better than People (Cont.)، آهنگ Lost in the Woods، آهنگ The Next Right Thing و آهنگ Show Yourself، می‌شوند که برخی از آن‌ها دارای دو نسخه متفاوت هستند. همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Frozen 2

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. همچنین شما می‌توانید تیزر تریلر و اولین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 را نیز در زومجی تماشا کنید. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده