نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

تریلری انیمیشنی از سریال Snowpiercer منتشر شد

شبکه TNT تریلر جدیدی از سریال Snowpiercer را منتشر کرده که یک تریلر انیمیشنی با حال و هوای منبع اقتباس آن است.

ماه اردیبهشت امسال بود که سریال Snowpiercer (برف شکن) رسما برای فصل دوم تمدید شد و همچنین شبکه TBS وظیفه پخش این سریال را بر عهده گرفت. مدتی بعد و در ماه مرداد امسال، شبکه TBS اولین تریلر این سریال علمی تخیلی را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی سریال بودیم. بااین حال، به‌تازگی شبکه TNT بار دیگر وظیفه پخش سریال را بر عهده گرفته و دیگر این سریال قرار نیست از شبکه TBS منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و جالبی از سریال Snowpiercer منتشر شده است. این تریلر یک تریلر انیمیشنی با حال و هوای کامیک گرافیکی و منبع اقتباس سریال است که در واقع ادای احترامی به آن بوده و در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شده است. در طول تریلر شاهد دنیای آخر الزمانی هستیم که زمین در حال یخ زدن است و این تریلر نشان می‌دهد که چگونه قطار به ترکیبی از افراد ثروتمند و افراد بی بضاعت تبدیل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Snowpiercer اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی به نام Le Transperceneige است که این رمان در واقع یک رمان سه قسمتی است و پیش از این در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون-هو و با بازی کریس ایوانز، به‌روی پرده‌های سینما رفته بود. بونگ جون-هو به‌عنوان تهیه کننده در سریال این مجموعه نیز حضور دارد. اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Sinister (شوم)، به‌همراه جیمز هاوس وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی این سریال را بر عهده داشته است.

آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا، ایو گلدبرگ و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Snowpiercer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و پخش آن در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه TNT آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده