نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

اولین تریلر سریال Snowpiercer منتشر شد

شبکه TBS در حاشیه نمایشگاه کامیک کان اولین تریلر رسمی فصل اول سریال Snowpiercer را منتشر کرده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که سریال Snowpiercer (برف شکن) رسما برای فصل دوم تمدید شد و همچنین شبکه TBS وظیفه پخش این سریال را بر عهده گرفت. همچنین مدتی پیش شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی این سریال نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی سریال Snowpiercer منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه TBS اولین تریلر رسمی این سریال را منتشر کرده که شاهد تفاوت زیاد آن با نسخه سینمایی این مجموعه هستیم. در این تریلر بار دیگر شاهد طبقات اجتماعی متفاوت در واگن‌های مختلف قطار هستیم که شخصیت جنیفر کانلی وظیفه کنترل آن را بر عهده دارد. اتفاقات سریال Snowpiercer در دوران عصر یخبندان جدید زمین جریان دارد که آخرین گروه انسان‌ها در یک قطار زندگی می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی فصل اول سریال Snowpiercer را در صفحه رسمی شبکه TBS در یوتیوب تماشا کنید.

سریال Snowpiercer اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی به نام Le Transperceneige است که این رمان در واقع یک رمان سه قسمتی است و پیش از این در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون-هو و با بازی کریس ایوانز، به‌روی پرده‌های سینما رفته بود. بونگ جون-هو به‌عنوان تهیه کننده در سریال این مجموعه نیز حضور دارد. اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Sinister (شوم)، به‌همراه جیمز هاوس وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی این سریال را بر عهده داشته است.

آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا، ایو گلدبرگ و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Snowpiercer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و پخش آن در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه TBS آغاز شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده