نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

اولین تریلر فیلم Six Underground با بازی رایان رینولدز؛ اعلام زمان انتشار

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری تاریخ انتشار فیلم Six Underground با بازی رایان رینولدز و به کارگردانی مایکل بی را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، شبکه نت فلیکس امروز اولین تریلر این فیلم اکشن و مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات این فیلم اکشن نیز هستیم. در طول تریلر شاهد تصاویر اکشن متعددی هستیم که ممکن است شما را به یاد کارهای بی بیندازد. همچنین طبق خلاصه داستان فیلم، فیلم Six Underground داستان ۶ نفر را دنبال می‌کند که برای سرنگون کردن مجرمان، مرگ خود را جعل کرده‌اند و در طول تریلر صحنه‌های اکشن و انفجارهای گسترده و حتی بزرگ‌ترین‌ آهنربای جهان نیز نمایش داده می‌شود. نقش اصلی فیلم Six Underground بر عهده رایان رینولدز است که او نقش شخصیتی به‌نام وان را در فیلم بر عهده دارد. شما می‌توانید این تریلر را ازطریق صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم Six Underground

علاوه‌بر تریلر، شبکه Netflix تاریخ انتشار فیلم Six Underground را نیز تایید و اعلام کرده است که طبق آن، این فیلم اکشن در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین نتفلیکس یک پوستر از فیلم Six Underground را نیز منتشر کرده و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Six Underground

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Six Underground بر عهده پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان آثاری چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، بوده که ایده اصلی فیلم نیز به آن‌ها تعلق دارد. رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی، پیمان معادی، ملانی لوران و لایور راز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر این فیلم، بی قرار است کارگردانی فیلم Robopocalypse (روبوکالیپس) و فیلم Black 5 (بلک ۵) را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده