نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مایکل بی فیلم اکشن Black 5 را کارگردانی خواهد کرد

مایکل بی که حالا مشغول ساخت فیلم Six Underground برای شبکه نتفلیکس است، قرار است یک اثر اکشن دیگر به نام Black 5 را هم با همکاری احتمالی شرکت سونی بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی به نقل از منابع خود اعلام کرد که مایکل بی قرار است فیلم جدیدی به نام Black 5 را کارگردانی کند. این پروژه به‌طور کلی ایده خود مایکل بی و طرح اصلی آن هم متعلق به خودش است. علاوه‌بر این، منابع ذکر کردند که شرکت سونی با بی در مذاکره است تا در صورت توافق، هزینه‌ها را تأمین کند و حق و حقوق توزیع این اثر را در دست بگیرد. با اینکه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعاتی درباره فیلمنامه این اثر و طرح کلی آن منتشر نشده، اما منابع سایت ورایتی اعلام کردند که این داستان در قالب یک بازی ویدیویی هم ساخته شده است؛ هرچند که نسخه سینمایی آن قرار است زودتر عرضه شود.

با وجود اینکه هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم Black 5 در دست نیست، اما گفته شده که فوق‌العاده اکشن است و صحنه‌های هیجان‌انگیز زیادی دارد. ایرن کروگر فردی است که نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته است. خود مایکل بی و اروین استاف که در گذشته برای ساخت فیلم 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی) با یکدیگر همکاری داشتند، در این پروژه هم از تهیه کنندگان خواهند بود. در حال حاضر شرکت سونی هیچ صحبت و بیانیه‌ای درباره فیلم Black 5 منتشر نکرده است.

مایکل بی چیزی بیشتر از ۱۰ سال است که وقت خود را صرف ساخت سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) کرده است و سرانجام توانسته این مجموعه را به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سینمایی تا به امروز تبدیل کند. او در حال حاضر مشغول ساخت فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، جدیدترین اثر اکشن شبکه نتفلیکس است و در مرحله پس از تولید آن به سر می‌برد. این کارگردان محبوب در نظر دارد تا مراحل تولید و فیلم‌برداری فیلم Black 5 را بلافاصله بعد از به پایان رساندن ساخت فیلم سیکس آندرگراند، یعنی حداکثر در سال ۲۰۲۰ آغاز کند.

فیلم Six Underground اولین اثر مایکل بی محسوب می‌شود که هزینه‌های آن توسط شبکه نت فلیکس تأمین و در همین سرویس استریم هم پخش می‌شود. این فیلم که در آن ما شاهد حضور رایان رینولدز هستیم، قرار است سال آینده پخش شود. سابقه همکاری شرکت سونی و مایکل بی به سال‌ها قبل بازمی‌گردد و آن‌ها ارتباط خوبی با هم دارند. زیرا شرکت سونی همان استودیویی بود که به بی کمک کرد که نام خود را با ساخت فیلم Bad Boys (پسران بد) سر زبان‌ها بیاندازد. فیلم پسران بد در اواسط دهه ۹۰ اکران شد و ویل اسمیت و مارتین لارنس در آن ایفای نقش کرده بودند.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده