نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

تبدیل شدن ویل اسمیت به کبوتر توسط تام هالند در تریلر جدید انیمیشن Spies in Disguise

شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی سومین تریلر رسمی انیمیشن Spies in Disguise را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) منتشر شده است. کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اخیرا سومین تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده‌اند که در طول آن با شخصیت‌های اصلی داستان بیشتر آشنا می‌شویم که لنس استرلینگ با صداپیشگی ویل اسمیت، به‌دنبال کمک گرفتن از والتر بکت با صداپیشگی تام هالند، برای انجام ماموریت جدید و خطرناکش است که باید یک مجرم بسیار خطرناک را دستگیر کنند که در حالت عادی هیچکس نمی‌تواند به او نزدیک شود و او به‌دنبال فناوری‌ای مثل غیب شدن است، اما به‌جایش به کبوتر تبدیل می‌شود که در ادامه لنس استرلینگ از این راه برای حل این پرونده استفاده خواهد کرد. پیش از این، اولین تریلر انیمیشن Spies in Disguise در آبان سال گذشته و دومین تریلر آن در تیر ماه امسال منتشر شده بودند که هر دو تریلر را می‌توانید در زومجی تماشا کنید. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان انیمیشن Spies in Disguise در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد و ویل اسمیت صداپیشگی لنس استرلینگ، شگفت‌انگیزترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت والتر را بر عهده دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. والتر نیز شخصیتی بسیار باهوش، اما غیر اجتماعی است. او جامعه گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و والتر وظیفه ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظره مقابله کنند. همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن Spies in Disguise نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Spies in Disguise

انیمیشن Spies in Disguise برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، ویل اسمیت، بن مندلسون، کارن گیلان، رشیدا جونز، دی‌جی خالد و ماسای اوکا، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spies in Disguise حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده‌ داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده