نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

دو ویدیو جدید از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

پیکسار و والت دیزنی دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کرده‌اند که به ترتیب در آن با گبی گبی و دوک کابوم ملاقات می‌کنیم.

به‌تازگی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) برای برخی از منتقدان نمایش داده شده که طبق واکنش‌های اولیه، این انیمیشن سینمایی مورد انتظار با ستایش و تمجید آن‌ها مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو ویدیو جدید از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) منتشر شده است. کمتر از دو هفته مانده به اکران این انیمیشن، شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کرده‌اند که در اولین ویدیو شاهد ملاقات وودی و فرکی با عروسک جدید این مجموعه که گبی گبی نام دارد، هستیم که گروهی از عروسک‌های اسلپی را در اختیار دارند و در واقع به نظر می‌رسد که نیروهای او هستند. گبی گبی یک عروسک دهه ۵۰ میلادی است که گروهی از عروسک‌های به شکل عروسک اسلپی، از او دستور می‌گیرند. کریستینا هندریکس صداپیشگی شخصیت گبی گبی را در این انیمیشن بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دومین ویدیو جدید انیمیشن Toy Story 4 با محوریت شخصیت دوک کابوم است که او در واقع در حال نشان دادن توانایی‌های خود به بو پیپ و وودی است. Duke Caboom اکشن فیگور یک موتورسوار بی‌باک در دهه ۷۰ میلادی در کانادا بوده است. بااین‌حال، کابوم طبق وعده شرکت سازنده‌اش نمی‌تواند این کارها را انجام دهد. برای طراحی این شخصیت از ایول نایول و سوپر دیو آزبورن الهام گرفته شده است. کیانو ریوز صداپیشگی دوک کابوم را در انیمیشن Toy Story 4 بر عهده دارد که خود ریوز نیز کانادایی است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Toy Story 4 به کارگردانی جاش کولی، برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده