نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پوسترها و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم The Lion King منتشر شد

به تازگی والت دیزنی ۱۱ پوستر از شخصیت‌های فیلم The Lion King را منتشر کرده و علاوه بر این، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

ماه فروردین امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی و کامل فیلم The Lion King (شیر شاه) را منتشر کرد که حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم لایو اکشن مورد انتظار تابستان امسال بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترها و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم شیر شاه منتشر شده است. والت دیزنی اخیرا ۱۱ پوستر جدید از این فیلم لایو اکشن را به اشتراک گذاشته که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی فیلم The Lion King است. این ۱۱ پوستر نگاه بهتر و کامل‌تری از حیوانات این فیلم را به ما ارائه می‌دهد که شاهد یک نسخه واقع گرایانه از آن‌ها نسبت به منبع اقتباسش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۱۱ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Lion King

پوستر فیلم The Lion King

پوستر فیلم The Lion King

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این پوسترها، والت دیزنی یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم شیر شاه را نیز منتشر کرده و با اینکه بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق پیش بینی‌های اولیه، فیلم The Lion King در سه روز اول اکران خود افتتاحیه‌ای در حدود ۱۹۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد و BoxOfficePro انتظار دارد که این فیلم افتتاحیه ۲۰۱ میلیون دلاری را در نهایت تجربه کند که رکورد فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با افتتاحیه ۱۷۴ میلیون دلار را خواهد شکست. کارگردانی فیلم The Lion King بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده