نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹

اولین تریلر رسمی فیلم شیر شاه منتشر شد

کمپانی والت دیزنی سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم The Lion King را منتشر کرد که حاوی تصاویر نوستالژیک بسیاری از اتفاقات آن است.

آذر سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King (شیر شاه) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن مورد انتظار بودیم. همچنین ماه گذشته نیز اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم نیز منتشر شد که حاوی تصاویر جدید بسیار کمی بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی و کامل فیلم شیر شاه منتشر شده است. والت دیزنی امروز اولین تریلر رسمی فیلم The Lion King را منتشر کرده که در تریلر رسمی بازسازی این فیلم لایو اکشن سرانجام شاهد حضور شخصیت اسکار هستیم. در طول تریلر شخصیت اسکار با صداپیشگی چویتل اجیوفور و موفاسا با صداپیشگی جیمز ارل جونز، صحبت می‌کنند که در این تریلر شاهد تصاویر نوستالژیک بسیاری هستیم. طراحی شخصیت‌ها، صدا و طراحی محیط از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به نظر می‌رسد که جان فاورو بار دیگر توانسته یک انیمیشن قدیمی را به یک فیلم لایو اکشن با کیفیت بالا تبدیل کند. در طول تریلر شاهد نمای بهتری از شخصیت‌های محبوبی چون سیمبا، نالا و رافیکی نیز هستیم که این تریلر سیمبا را در دوره‌های مختلف زندگی خود نیز نمایش می‌دهد. همچنین در پایان تریلر شخصیت پومبا و تیمون نیز حضور دارند که سرانجام شاهد اولین صحنه موزیکال فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، والت دیزنی دو تصویر رسمی جدید از فیلم The Lion King را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را نیز مشاهده کنید:

The Lion King

The Lion King

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده