نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

ویدیوهای جدید فیلم Bumblebee با محوریت معرفی اعضای Triple Changers

دو ویدیوی جدید از فیلم Bumblebee (بامبل بی) منتشر شده است که در آن اعضای Triple Changers معرفی می‌شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز دو ویدیوی جدید از فیلم Bumblebee را منتشر کرده است. در اولین ویدیو شاهد ملاقات شخصیت شاتر (Shatter) با صداپیشگی آنجلا باست و دراپ‌کیک (Dropkick) با صداپیشگی جاستین ثرو، با شخصیت ایجنت برنز با بازی جان سینا به‌همراه نیروهایش هستیم که در طول آن این دو عضو گروه Decepticons که از اعضای Triple Changers (تریپل چینجرز) هستند، به دنبال دستگیری بامبل بی به زمین آمده‌اند و او را یک مجرم فراری و خطرناک معرفی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که ایجنت برنز خیلی متقاعد نشده است. اعضای Triple Changers در واقع ربات‌هایی هستند که توانایی سفر هوایی و زمینی را به صورت همزمان دارند و می‌توانند همزمان نیز با دشمنان خود به مبارزه بپردازند که در ویدیو دوم قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) سازندگان و عوامل فیلم در مورد این شخصیت‌ها توضیح می‌دهند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Bumblebee حدود ۲۰ سال قبل از اتفاقات اصلی مجموعه و در دهه ۸۰ میلادی و در یک شهر کوچک ساحلی در ایالت کالیفرنیا جریان دارد که در آن بامبل‌بی با یک دختر ۱۸ ساله به‌نام چارلی واتسون با بازی هیلی استاینفلد، آشنا می‌شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) بوده است.

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده