نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

انتشار ویدیویی از لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home

به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که در آن لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی قابل مشاهده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در شهر پراگ و کشور چک ادامه دارد و هفته گذشته تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شد که در آن شاهد لباس سیاه رنگ اسپایدرمن بودیم که در واقع لباس مرد عنکبوتی برای انجام ماموریت مخفیانه است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از پشت صحنه دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است که در آن لباس سیاه رنگ این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول به خوبی قابل مشاهده است. در این ویدیو مرد عنکبوتی در این فستیوال خیابانی در شهر لیبرک کشور چک که اکنون در آتش در حال سوختن است، در حال مبارزه با یک شخص نامشخص است که پیش بینی می‌شود در این مکان او برای اولین‌بار با شخصیت میستریو ملاقات کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو دید بهتری از لباس جدید مرد عنکبوتی را به ما ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد که این لباس شباهت زیادی را به لباس اسپایدرمن نوآر (Spider-Man Noir) دارد و احتمالا توسط خود پیتر پارکر طراحی و ساخته شده است. همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود، پیتر پارکر و هم کلاسی‌ها او قرار است در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به یک سفر اروپایی بروند و این سفر از لندن تا چک ادامه داشته است. حال تصاویری جدیدی نیز منتشر شده که شاهد سفر اعضای تیم مدرسه به شهر ونیز در کشور ایتالیا هستیم. در این تصویر، شخصیت‌های قسمت اول و شخصیت‌های جدید این قسمت دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home BTS Photo

تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، کوبی اسمالدرز در نقش نقش ماریا هیل، گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز، نومان اکار در نقش دیمیتری، مارتین استار در نقش آقای هرینگتون، تونی ریوولوری در نقش فلش تامپسون، انگوری رایس در نقش بتی برنت، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده