نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

شایعه: بخش‌هایی از فیلم Spider-Man: Far From Home در کشور چک فیلمبرداری می‌شود

طبق شایعات منتشر شده، بخش‌هایی از فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در کشور جمهوری چک فیلمبرداری و تولید شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه و اطلاعات جدیدی از مراحل و مکان‌های فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شده است. از ماه تیر امسال، فیلمبرداری و تولید این فیلم در بیشاپس استورتفورد در انگلیس آغاز شد و حال ظاهرا به پایان رسیده یا به اواخر آن نزدیک شده است و تیم تولید در حال آماده شدن برای ادامه فیلمبرداری در مکان دیگری هستند. طبق شایعه و اطلاعاتی که وب‌سایت PragueReporter منتشر کرده، صحنه‌هایی از فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) قرار است در کشور جمهوری چک انجام شود و تیم تولید در حال آماده‌سازی صحنه فیلمبرداری هستند. فیلمبرداری این فیلم در شهر پراگ، پایتخت کشور چک و شهر لیبرک، دیگر شهر این کشور، انجام خواهد شد.

همچنین تیم تولید در حال استخدام سیاهی لشکر برای فیلمبرداری این صحنه‌ها هستند، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home در کشور چک منتشر شده بود. هنوز اطلاعات رسمی از داستان و اتفاقات این قسمت منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که پیتر پارکر به‌همراه دانش‌آموزانی از مدرسه خود برای یک سفر احتمالا علمی به اروپا سفر کرده است. بخش‌هایی از اتفاقات دنباله فیلم Spider-Man قرار است در خارج از شهر نیویورک و کشور آمریکا جریان داشته باشد و پس از فیلمبرداری این صحنه‌ها، فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین وود آتلانتا و شهر نیویورک ادامه خواهد داشت. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت شرور و منفی مولتن من (Molten Man) در فیلم Spider-Man: Far From Home نیز شنیده می‌شود.

Molten Man

تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، کوبی اسمالدرز در نقش نقش ماریا هیل، نومان اکار در نقش دیمیتری، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man بازگشته و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده