نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه و پوستر، تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) تایید و اعلام شده است. شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل سوم سریال دردویل در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد. این تاریخ پیش از این نیز توسط توییتر نتفلیکس تایلند فاش شده بود که مدت کوتاهی بعد نتفلیکس آن را حذف کرد. در این تیزر کوتاه شاهد مت مورداک هستیم که به دنبال راهی است تا قوی‌تر از گذشته به‌عنوان دردویل و شیطان هلزکیچن بازگردد. در طول این ویدیو شاهد اشاره به آزاد شدن ویلسون فیسک نیز هستیم که قرار است به‌عنوان کینگپین بازگردد. در این صحنه او در حال پوشیدن کت و شلوار خود است. انتظار می‌رود اولین تریلر  فصل سوم سریال Daredevil در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با اینکه در فصل دوم سریال Daredevil شاهد حضور کوتاه‌تر ویلسون فیکس بودیم، اما در طول این فصل تبدیل شدن او به کینگپین نمایش داده شد. همچنین طبق این تیزر، مت مورداک فعلا قرار نیست لباس قرمز رنگ خود را دوباره بر تن کند و احتمالا او را بیشتر با لباس سیاه رنگی که در فصل اول به‌تن می‌کرد، در طول فصل سوم سریال مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، مارول و نتفلیکس پوستر دیگری از فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور مت مورداک هستیم که به شکل صلیب در آمده است. به‌تازگی نیز پوستر جدیدی از فصل سوم این سریال منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Daredevil Season 3 Poster

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده