نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

مارول و شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Daredevil (دردویل) را منتشر کرده‌اند که به دوران تاریک مت مورداک اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است. شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول به‌تازگی پوستر جدیدی از فصل سوم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده‌اند که در آن نقاب شخصیت دردویل روی صلیبی که در برابر کلیسا قرار دارد گذاشته شده و نوشته Let There Be Darkness نیز روی آن درج شده است. مدتی پیش اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد که در این ویدیوی کوتاه که در پایان فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) نمایش داده شد، شاهد اعتراف جدید مت مورداک در کلیسای هلزکیچن بودیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Daredevil Season 3 Poster

کاتولیک بودن مت مورداک همیشه یکی از صفاتی بوده است که این شخصیت را تعریف می‌کند و این موضوع نیز در این پوستر که با رنگ قرمز پوشش داده شده، نیز قابل مشاهده است. اگر برای ساخت فصل سوم سریال Daredevil از کامیک Born Again (تولد دوباره) الهام گرفته شده باشد، این موضوع قابل انتظار است که مت مورداک ایمان خودش را آزمایش کند. نتفلیکس در نظر دارد تا اولین تریلر فصل سوم این سریال را در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر کند. با اینکه هنوز تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil تایید نشده است و تنها می‌دانیم که قرار است در طول سال ۲۰۱۸ منتشر شود، مدتی پیش اکانت صفحه توییتر تایلند توییتی را منتشر و سپس پاک کرده که ظاهرا تصادفا تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil را فاش کرده که طبق آن، فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد.

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده