نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Better Call Saul منتشر شد

شبکه AMC نسخه کامل اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) را منتشر کرد.

 شبکه AMC اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Better Call Saul را منتشر کرده است. مدتی پیش بود که این شبکه یک تیزر کوتاه از فصل چهارم این سریال را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر رسمی جدیدی از فصل چهارم نسخه پیش درآمد سریال Breaking Bad (برکینگ بد) بودیم. حال شبکه AMC نسخه کامل و رسمی اولین تریلر فصل چهارم سریال Better Call Saul را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات فصل چهارم این سریال است. اتفاقات فصل چهارم این سریال بلافاصله پس از صحنه پایانی فصل سوم شروع خواهد شد و تریلر با نمایش مراسم خاکسپاری چاک مک‌گیل، برادر جیمی‌ مک‌گیل آغاز می‌شود. با این حال، این موضوع به معنی متوقف شدن جیمی نیست و او یک قدم به تبدیل شدن به ساول گودمن نزدیک‌تر می‌شود. همچنین در طول تریلر شاهد گسترش همکاری مایک با گاس فرینگ هستیم و مایک در حال کمک به گاس برای گسترش تجارتش است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر و استفان کاپیساک در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت این سریال بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد است که برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز بازگشته‌اند. همچنین به‌تازگی تایید شده است که شخصیت دیگری از دنیای برکینگ بد قرار است در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور داشته باشد.

پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده