نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

اضافه شدن شخصیت دیگری از دنیای Breaking Bad به فصل چهارم سریال Better Call Saul

وینس گیلیگان تایید کرد که شاهد حضور شخصیت دیگری از سریال Breaking Bad در فصل چهارم سریال Better Call Saul خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری از سریال Breaking Bad (برکینگ بد) قرار است در فصل چهارم سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) حضور داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، وینس گیلیگان، خالق و سازنده سریال، در پنل Masterclass اعلام کرد که یکی از شخصیت‌های بسیار مهم سریال Breaking Bad قرار است در فصل جدید سریال Better Call Saul حضور داشته باشد. گیلیگان گفت:

یک شخصیت بسیار مهم از دوران سریال Breaking Bad را قرار است امسال ملاقات کنیم.

Breaking Bad

اگرچه گیلیگان به طور خاص نام این شخصیت را نگفت و اطلاعات بیشتری را نیز به اشتراک نگذاشت، اما او به طرفداران وعده داد که از اضافه شدن او به سریال بسیار لذت خواهند برد. گیلیگان همچنین یک فصل تیره‌تر از سریال Better Call Saul را به مخاطبان وعده داد. گیلیگان گفت:

فصل چهارم خیلی خوب است. این فصل تیره‌تر و باشکوه‌تر خواهد شد. هنوز هم دارای صحنه‌های خنده‌داری خواهد بود، اما بر اساس نمودار ون، شاهد همپوشانی بیشتر و بزرگ‌تری در مرکز داستان دو سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul هستیم.

ماه گذشته، شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul را تایید و اعلام کرد. پخش فصل چهارم این سریال مورد انتظار از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از این شبکه آغاز خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است. باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر و استفان کاپیساک در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده