نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul اعلام شد

شبکه AMC سرانجام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul و تاریخ شروع پخش سریال Lodge 49 را تایید و اعلام کرد.

ماه تیر سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل چهارم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل چهارم این سریال را که پیش درآمدی بر داستان سریال Breaking Bad (برکینگ بد) است، رسما تایید و اعلام کرده است. پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از این شبکه آغاز خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است. باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر و استفان کاپیساک در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل چهارم سریال Better Call Saul پس از مرگ چاک در پایان فصل سوم جریان دارد که در پی مرگ چاک، ساول گودمن بیشتر از گذشته به دنیای جرم و جنایت وارد می‌شود و از توانایی خود برای انجام کارهای خلاف استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند رابطه جیمی با کیم را که خود در یک جنگ قانونی با هاوارد است، به خطر بیندازد. در حالی که کارتل هکتور تحت تاثیر برنامه گاس فرینگ و ناچو در حال فروپاشی است، مایک همکاری خود را با مادریگال افزایش می‌دهد. علاوه بر این، اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Better Call Saul نیز منتشر شده است که در اولین تصویر شاهد حضور جیمی مک‌گیل هستیم و در تصویر دوم شخصیت ناچو در حال مبارزه مسلحانه دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Better Call Saul Season 4

Better Call Saul Season 4

وظیفه ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد است که برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز باز خواهند گشت. همچنین شبکه AMC تاریخ شروع پخش سریال Lodge 49 (لوج ۴۹) را که سریال جدید این شبکه است، تایید و اعلام کرد. پخش فصل اول این سریال که در ۱۰ قسمت تولید شده است، بلافاصله پس از پخش قسمت اول فصل چهارم سریال Better Call Saul در تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد)، آغاز خواهد شد و قسمت‌های بعدی نیز به همین صورت به‌روی آنتن خواهند رفت. وایت راسل، برنت جنینگز، سونیا کسدی، لیندا اموند و اریک آلن کریمر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lodge 49 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده