نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

تاریخ اکران دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle اعلام شد

دواین جانسون ملقب به راک، با انتشار تیزر کوتاهی تاریخ اکران فیلم Jumanji 3 (جومانجی ۳) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) رسما تایید و اعلام شده است. دواین جانسون ملقب به راک، بازیگر نقش اسمالدر بریواستون، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که فیلم Jumanji 3 در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پیش از این، شرکت سونی پیکچرز اعلام کرده بود که این فیلم در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد، اما تا به امروز تاریخ اکران رسمی این فیلم مشخص و اعلام نشده بود. با این حال، انتظار می‌رود که این تاریخ تنها تاریخ اکران فیلم در آمریکای شمالی باشد و سونی پیکچرز در آینده تاریخ اکران قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) را در دیگر کشورهای جهان اعلام کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Jumanji 3 در واقع قرار است مانند قسمت قبل، در ماه دسامبر با قسمت دیگری از فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) رقابت کند، اما اینبار قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان قرار است یک هفته پس از قسمت سوم فیلم جومانجی منتشر شود. فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. جیک کاسدان، کارگردان و نویسنده فیلم اول، برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Jumanji 3 باز خواهد گشت. همچنین اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهند کرد.

علاوه بر جانسون، بازگشت کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس نیز در فیلم Jumanji 3 تایید و اعلام شده است. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دسامبر ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار موفقی را داشته است. این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده