نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

دومین تریلر رسمی فیلم The Equalizer 2 بازگشت رابرت مک کال را نشان می‌دهد

شرکت سونی پیکچرز جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم The Equalizer 2 با بازی دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال، را منتشر کرد.

ماه فروردین امسال بود که شرکت سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شرکت جدیدترین و دومین تریلر رسمی دنباله فیلم The Equalizer (ایکوالایزر) را منتشر کرده است. علاوه بر بازگشت رابرت مک کال با بازی دنزل واشنگتن در دومین تریلر این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۸، شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم The Equalizer 2 هستیم که در ادامه بیشتر با شخصیت منفی داستان نیز آشنا می‌شویم. پس از اتفاقی که برای دوست مک‌کال افتاد، او وارد یک دردسر جدید و ظاهرا بسیار بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود و حال باید با دشمنان جدیدی که برخی از آن‌ها دوستان سابقش هستند، روبه‌رو شود و با آن‌ها مبارزه کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Equalizer که اقتباسی از یک سریال تلویزیونی است که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بود، در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. آنتوان فوکوآ که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، برای کارگردانی فیلم 2 The Equalizer بازگشته است. پس از فیلم The Equalizer، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و فیلم Training Day (روز تعلیم)، فیلم 2 The Equalizer چهارمین همکاری فوکوآ با واشینگتن است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده ریچارد ونک، نویسنده قسمت اول، بوده است. دنزل واشینگتن، پدرو پاسکال، ملیسا لیو، بیل پولمن، سکینه جعفری و اشتون ساندرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Equalizer 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Equalizer 2 قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده