نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

بازیگر نقش شرور و منفی فیلم The Equalizer 2 معرفی شد

طبق گفته کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز، پدرو پاسکال قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم The Equalizer 2 را بازی کند.

در سال ۲۰۱۴ِ، فیلم ایکوالایزر (The Equalizer) به کارگردانی آنتونی فوکوآ و با بازی بازیگرانی چون دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس، کلویی گریس مورتز، دیوید هاربر، بیل پولمن، ملیسا لئو و هیلی بنت، به‌روی پرده رفت. این فیلم براساس یک سریال انگلیسی با همین نام و با بازی ادوارد وودوارد ساخته شده است. فیلم The Equalizer توانست ۱۹۲.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نقدهای نسبتا خوبی نیز از منتقدان دریافت کرد. موفقیت تجاری این فیلم باعث شد که کمپانی کلمبیا و سونی پیکچرز ساخت دنباله The Equalizer را در سال ۲۰۱۵ تایید کنند. همچنین بازگشت آنتونی فوکوآ برای کارگردانی و دنزل واشنگتن برای بازی دوباره در نقش رابرت مک کال، در فیلم ایکوالایزر ۲ (The Equalizer 2) رسما تایید و اعلام شده است.

Pedro Pascal in Narcos

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم The Equalizer 2 انتخاب و رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، پدرو پاسکال به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند. پاسکال بیشتر برای بازی در نقش اوبرین مارتل در فصل چهارم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و خاویر پنیا در سریال Narcos (نارکس) شناخته شده است. با این حال، کمپانی سونی و کلمبیا اطلاعات بیشتری را از نقش پاسکال در فیلم The Equalizer 2 منتشر نکرده‌اند.

Pedro Pascal in Game of Thrones

پاسکال سال گذشته در فیلم The Great Wall (دیوار بزرگ چین) به‌همراه مت دیمون به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم نقش پرو تاور را بر عهده داشت. علاوه بر این، پاسکال در فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نیز حضور دارد که این فیلم قرار است کمتر از یک ماه دیگر اکران شود. او در این فیلم نقش ایجنت جک دنیلز را بر عهده دارد. تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم The Equalizer 2 منتشر نشده است، اما این فیلم در حال حاضر مراحل پیش از تولید را سپری می‌کند و انتظار می‌رود که به‌زودی فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما آغاز شود.

فیلم The Equalizer 2 قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده