نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

مبارزه خانواده شگفت انگیزان با آندرماینر در ویدیو جدید انیمیشن Incredibles 2

به‌تازگی والت دیزنی و پیکسار اولین ویدیو انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد مبارزه خانواده شگفت‌انگیزان با آندرماینر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی اولین ویدیو رسمی انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) را منتشر کرده‌اند. در این ویدیو شاهد مبارزه قهرمانان فیلم با شخصیت شرور و منفی آندرماینر هستیم. این صحنه در واقع در دقایق ابتدایی این انیمیشن مورد انتظار تابستان امسال جریان دارد که طبق گفته پیکسار، انیمیشن Incredibles 2 تنها دقایق کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه آبان سال گذشته، پیکسار اولین تیزر تریلر این انیمیشن را منتشر کرد. ماه بهمن سال گذشته نیز پیکسار اولین تریلر رسمی انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کرد. ماه فروردین امسال نیز پیکسار تریلر رسمی جدیدی از این انیمیشن منتشر کرده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles، بوده است. علاوه بر این، پیکسار و والت دیزنی پوستر سینماهای IMAX انیمیشن Incredibles 2 را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Incredibles 2 IMAX Poster

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن امسال (۲۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده