نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر معرفی نقشه V2 بازی Call of Duty: WWII

استودیو اسلج‌همر گیمز در ادامه معرفی نقشه‌های جدید بازی Call of Duty: WWII، این بار ویدیویی با محوریت نقشه V2 منتشر کرده است.

بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII امروز منتشر می‌شود. این DLC قرار است علاوه بر اضافه کردن یک نقشه برای حالت War با نام Operation Husky و یک بخش جدید برای حالت زامبی بازی، سه نقشه هم با نام‌های Dunkirk، Egypt و V2 به قسمت چندنفره بازی اضافه کند. اسلج‌همر گیمز، سازنده بازی، از چند وقت پیش با انتشار تریلر‌هایی اقدام به معرفی این نقشه‌ها می‌کند و پیش از این، تریلر معرفی نقشه‌های Egypt و Dunkirk را در زومجی تماشا کرده‌اید و حال، در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نقشه V2 را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نقشه V2 در مقایسه با سایر نقشه‌های بسته الحاقی جدید بازی، وسعت کم‌تری دارد و به همین دلیل، شاهد نبرد‌های سریع و جذابی در آن خواهیم بود. تریلر منتشر‌شده ضمن معرفی نقشه، یک سری ویژگی‌های مخفی آن را هم معرفی می‌کند که قطعا در بازی به دردتان خواهند خورد. بسته The War Machine بازی امروز برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و کاربران ایکس باکس وان و ویندوز هم احتمالا با فاصله‌ای تقریبا یک ماهه آن را دریافت خواهند کرد. برای استفاده از این DLC، یاد باید سیزن پس بازی یا خود بسته را به قیمت مجزای ۱۵ دلار خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده