// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ویدیو نقشه Egypt بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

Sledge Hammer با انتشار یک ویدیو، اطلاعاتی از نقشه مصر در بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII منتشر کرد.

اگر هنوز منتظر اطلاعاتی از نقشه جدید بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII هستید، این خبر می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. استودیو اسلج همر (Sledge Hammer) با انتشار ویدیویی در کانال رسمی یوتوب بازی کالاف دیوتی، اطلاعاتی از نقشه جدید این بازی با نام Egypt منتشر کرد.

سازندگان در ویدیو جدید در مورد موقعیت‌های مانور کاربران در نقشه صحرایی جدید صحبت می‌کنند. همچنین در جریان ویدیو به نقاط مختلفی از نقشه اشاره می‌کنند که برای پارکور کردن مناسبت است و می‌تواند طرفداران قدیمی را خوشحال کند. همانند همیشه در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

Call of Duty: WWII

برای کاربرانی که اطلاع ندارند، نقشه Egypt تنها یکی از محیط‌های بسته الحاقی The War Machine است؛ طوری که در آن سو نقشه‌های دیگری همچون V2 ،Dunkirk و Operation: Husky هم ضمیمه این محتوا شده است که سازندگان وعده داده‌اند در هفته‌های آتی اطلاعاتی از این نقشه‌ها در کانال یوتوب خود منتشر کنند.

در خبر‌های دیگر مربوط به این DLC می‌توانید به تصاویر و تریلر منتشر شده از آن در زومجی نگاهی بیاندازید و در مطلبی دیگر از جزئيات این محتوا با خبر شوید. بازی Call of Duty: WWII The War Machine در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) منتشر می‌شود و برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: WWII در زومجی توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که بخشی از آن به این صورت است:

 

سازندگان با معرفی Call of Duty: WWII به کاربران وعده دادند که قصد دارند به ریشه سری بگردند و تا حدود زیادی توانستند وعده خود را عملی کنند. روایت جنگ جهانی دوم توانست یک داستان خوب و کمپین سرگرم‌کننده را برای این بازی به ارمغان بیاورد. عملکرد خوب بخش زامبی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی به شمار می‌رود و اگر سازندگان در اسلج‌همر می‌توانستند بخش چندنفره بهتری را توسعه دهند می‌توانستند این اثر را به یک بازی بی‌نقص تبدیل کنند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Call of Duty: WWII در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده