نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

تریلر معرفی نقشه Dunkirk بازی Call of Duty: WWII

استودیو اسلج‌همر گیمز در ادامه معرفی نقشه‌های بسته The War Machine بازی Call of Duty: WWII ویدیویی با محوریت نقشه Dunkirk منتشر کرده است.

بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII امروز منتشر خواهد شد و سه نقشه جدید با نام‌های Egypt، Dunkirk و V2 به بازی اضافه خواهد کرد. البته این DLC محتویات دیگری شامل یک نقشه برای حالت War Mode و یک بخش جدید برای قسمت زامبی بازی هم دارد. استودیو اسلج‌ همر گیمز، سازنده بازی، پیش‌تر با انتشار تریلری نقشه Egypt بازی را معرفی کرده بود و امروز هم تریلر دیگری با محوریت نقشه Dunkirk منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو معرفی نقشه هم مشاهده کردید، در نقشه دانکرک شاهد یک کشتی بزرگ در وسط نقشه هستیم که می‌تواند محلی برای درگیری‌های جذاب باشد. همچنین ساختمان‌های مختلفی هم در این نقشه وجود دارند که مخصوصا مکان مناسبی برای مخفی‌شدن تک‌تیرانداز‌ها هستند. در صورتی که دوست دارید این نقشه را هر چه زودتر تجربه کنید، اولا باید کاربر کنسول پلی استیشن 4 باشید؛ چرا که بسته The War Machine فعلا فقط برای PS4 منتشر می‌شود و کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر باید تقریبا یک ماه دیگر برای آن صبر کنند. از طرف دیگر، این بسته فقط برای افرادی که سیزن پس بازی  یا با پرداخت ۱۵ دلار خود بسته را خریداری کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده