نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

مبارزه بلک ویدو با فرقه سیاه در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Avengers: Infinity War

مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از Avengers: Infinity War منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. اخیرا نیز مارول پوسترهایی از شخصیت‌های فیلم به‌همراه یک تریلر کوتاه از این فیلم را منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. در این تبلیغ تلویزیونی که Gone نام دارد، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم. در طول این ویدیو شاهد مبارزه بلک ویدو با کوروس گلایو از اعضای فرقه سیاه و دفاع اسکارلت ویچ از ویژن هستیم و همچنین تصاویر جدید دیگری از شخصیت گامورا، اوکویه در نبرد واکاندا و دکتر استرنج که در حال شکنجه شدن است، نمایش داده می‌شود. در بخشی از این تبلیغ تلویزیونی ثور می‌گوید آن‌ها می‌توانند با کمک یکدیگر تانوس را متوقف کنند که احتمالا او در حال صحبت با اعضای نگهبانان کهکشان یا با پادشاه دورف است تا او را برای ساخت سلاح جدیدش متقاعد کند. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

Marvel سرانجام تایید کرد که فیلم Avengers: Infinity War با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود و در این فیلم انتقام جویان قرار است بار دیگر در برابر تهدیدی بسیار بزرگ‌تر به‌نام تانوس، متحد شوند و با او مبارزه کنند. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیتیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Infinity War تایید و اعلام شده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده