نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

مارول تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول (Marvel) تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Infinity War را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. این تریلر به مناسبت یک ماه مانده به اکران فیلم توسط صفحه رسمی فیلم انتقام جویان در توییتر منتشر شده است و در طول آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War از جمله تصویری جدید از اسکارلت ویچ، فناوری جدید لباس آیرون من (که نظریه اینکه این لباس Bleeding Edge هست قوت بخشیده است)، تصویر جدیدی از گروت و گروه نگهبانان کهکشان و تصویر جدیدی از تی‌چالا و اوکویه هستیم. این در حالی است که مارول اخیرا به همین مناسبت پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Infinity War را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه آذر امسال، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد. پس از آن در ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. همچنین مدتی پیش مارول تایید کرد که فیلم Avengers: Infinity War با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. پیش از این، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با مدت زمان ۱۴۷ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول بود که مدت زمان فیلم Infinity War حدود ۹ دقیقه بیشتر از این فیلم است. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده