نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

پوسترهای جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

مارول استودیو اخیرا ۵ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War با رنگ آمیزی متفاوت و الهام گرفته شده از سنگ‌های بی‌نهایت منتشر کرد.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول (Marvel) پنج پوستر جدید از شخصیت‌های این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در این پوسترها که به مناسبت یک ماه مانده به اکران فیلم Infinity War منتشر شده، شاهد تقسیم قهرمانان فیلم در ۵ پوستر مختلف با رنگ آمیزی متفاوت که الهام گرفته از سنگ‌های بی‌نهایت است، هستیم. در پوستر سبز رنگ که به سنگ زمان اشاره دارد شاهد حضور بلک ویدو، هالک، پلنگ سیاه و اوکویه، در پوستر قرمز رنگ که به سنگ واقعیت اشاره دارد شاهد حضور آیرون من، دکتر استرنج، مرد عنکبوتی و ونگ، در پوستر آبی رنگ که به سنگ فضا اشاره دارد شاهد حضور کاپیتان آمریکا، وینتر سولجر، شوری، نبولا و مانتیس، در پوستر بنفش که به سنگ قدرت اشاره دارد شاهد حضور ثور، استار لرد، گامورا، درکس، راکت راکون و گروت و در پوستر زرد رنگ که به سنگ ذهن اشاره دارد شاهد حضور اسکارلت ویچ، ویژن، فالکون و ویژن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

New Avengers: Infinity War Posters

با این حال، در این پوسترها شاهد سنگ روح نیستیم که ممکن است این رنگ به شخصیت تانوس اختصاص داده شود. همچنین در این پوسترها خبری از دو شخصیت هاوک آی و مرد مورچه‌ای نیست. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده