نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

انتشار ویدیوهایی از صحنه های حذف شده فیلم Star Wars: The Last Jedi

اخیرا سه ویدیو از صحنه‌های حذف شده فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده است که در آن شاهد حضور تام هاردی در فیلم نیز هستیم.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌های مهمی از داستان فیلم The Force Awakens و فیلم The Last Jedi را برای شما فاش کند

 

با وجود فاش شدن نسخه بلوری، به‌تازگی نسخه دیجیتالی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) رسما منتشر شده که این نسخه حاوی تصاویر حذف‌شده‌ای از جدیدترین قسمت دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) نیز بوده است. اینکه طرفدار این فیلم بوده باشید یا نه، این تصاویر حذف‌شده حاوی نکات جالبی از دیدگاه‌ها و چشم‌انداز رایان جانسون، کارگردان و نویسنده این فیلم، برای فیلم The Last Jedi بوده است. همانطور که می‌دانیم هان سولو با بازی هریسون فورد، در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) توسط پسرش کایلو رن به قتل رسید و بسیاری انتظار داشتند که شاهد سوگواری لوک اسکای واکر با بازی مارک همیل برای دوستش باشیم. با این حال، در نسخه نهایی فیلم The Last Jedi چندان به این موضوع پرداخته نشده و حال طبق یک صحنه حذف‌شده، لوک اسکای‌واکر پس از اینکه متوجه مرگ هان سولو می‌شود، در کلبه‌اش در سیاره Ahch-To شروع به سوگواری می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در دومین ویدیو حذف‌شده از فیلم Star Wars: The Last Jedi مشاهده می‌کنیم که بیگانه‌های Caretakers در حال برگزاری یک جشن در روستای خود در سیاره Ahch-To هستند و لوک اسکای واکر شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی، را متقاعد می‌کند که گروهی به آن‌ها حمله کرده است. در واقع این صحنه، یکی از درس‌های آموزش لوک به ری است که در آن ری با سرعت به کمک مردم روستا می‌رود؛ اما متوجه می‌شود که کاملا اشتباه کرده و کسی به این روستا حمله نکرده است. شاید در نگاه اول این صحنه اهمیت چندانی نداشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد که این اتفاق زمینه‌ساز رفتن ری از این سیاره و بازگشت پیش دوستانش باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همانطور که پیش از این می‌دانیم، تام هاردی قرار بود نقش کوتاه و نمادینی را در فیلم Star Wars: The Last Jedi داشته باشد. او نقش یک استورم تروپر را بر عهده داشت و حال ویدیو حضور او در این فیلم که در نسخه اکران آن حذف شده بود،‌ منتشر شده است. در این صحنه، هاردی نقش یک استورم‌تروپر را بر عهده دارد که همراه با فین با بازی جان بویگا، رز با بازی کلی ماری ترن و دی‌جی با بازی بنیسیو دل تورو سوار آسانسور می‌شود. این استورم‌تروپر که قبلا با فین در دوره آموزشی نیروهای فرقه اول بوده است، شخصیت فین را شناسایی می‌کند و در حالی که در ابتدا این سه نفر فکر می‌کنند که پوشش آن‌ها لو رفته، اما هاردی فکر می‌کند که فین ترفیع درجه گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در این فیلم تایید و اعلام شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده