نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴

تاریخ انتشار بلوری فیلم Thor: Ragnarok اعلام شد

کمپانی مارول استودیو سرانجام با انتشار یک تریلر، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Thor: Ragnarok را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم تحسین‌شده و بسیار موفق ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را تایید و اعلام کرده است. مارول (Marvel) با انتشار یک تریلر اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Thor: Ragnarok که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸ (۱۵ اسفند ۱۳۹۶) عرضه خانگی خواهد شد. در تریلر منتشر شده، اطلاعاتی از نسخه خانگی این فیلم به اشتراک گذاشته می‌شود، اما اگر فیلم را ندیده‌اید، این تریلر را تماشا نکنید؛ چرا که بخش‌های مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok را برای شما فاش خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق اطلاعاتی که مارول منتشر کرده، نسخه خانگی فیلم Thor: Ragnarok حاوی محتویات اضافه‌ای از جمله صحنه‌های حذف شده فیلم، تصاویر و ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت و تولید فیلم، تصاویر مفهومی فیلم، صحبت‌های بازیگران و عوامل فیلم، تریلر و پیش‌نمایش‌های فیلم خواهد بود. همچنین مارول تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Thor: Ragnarok را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Cover Blueray

از ماه آبان امسال، اکران جهانی فیلم Thor: Ragnarok آغاز شد و این فیلم با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده است. این فیلم توانسته نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند و در گیشه‌های جهانی نیز عملکرد بسیار خوبی را پشت سر گذشته است. فیلم Thor: Ragnarok موفق شده است تا به امروز بیش از ۳۱۲ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکا و بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده