نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

شروع فوق العاده فیلم Thor: Ragnarok در گیشه های آمریکای شمالی

سرانجام اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) در بازار آمریکای شمالی آغاز شد که طبق آمار منتشر شده، این فیلم شروع بسیار موفقی را داشته است.

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Thor: Ragnarok در بازار آمریکای شمالی آغاز شد. حال آمار منتشر شده حکایت از شروع بسیار خوب این فیلم در بازار آمریکای شمالی دارد. فیلم Thor: Ragnarok توانسته است در سه روز نخست اکران خود حدود ۱۲۱ میلیون دلار فروش کند و توانسته رکورد بهترین شروع در بین فیلم‌های ثور (Thor)، نهمین شروع برتر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و چهارمین شروع برتر فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را به نام خود ثبت کند. با صدرنشینی فیلم Thor: Ragnarok، تمامی ۱۷ فیلم‌ دنیای سینمایی مارول که تا به امروز اکران شده‌اند، در نخستین هفته اکران خود صدرنشین جدول باکس آفیس شده‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok در روز جمعه ۴۶.۸۲ میلیون دلار فروخت و در ادامه ۴۴.۳۶ میلیون دلار در روز شنبه و ۲۹.۸۳ میلیون دلار در روز یکشنبه در گیشه‌های آمریکایی فروخته است. همچنین این فیلم در دومین هفته اکران جهانی خود موفق شد بیش از ۱۵۱ میلیون دلار فروش کند که بخشی از فروش آن متعلق به فروش این فیلم در بازار کشور چین بوده است. فیلم Thor: Ragnarok توانسته در بازار کشور چین بیش از ۵۵ میلیون دلار فروش کند. مجموع فروش جهانی این فیلم بدون احتساب بازار آمریکای شمالی، به حدود ۳۰۶ میلیون دلار فروش افزایش یافت و این فیلم تاکنون بیش از ۴۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

Thor: Ragnarok

پیش‌بینی می‌شود که مجموع فروش فیلم Thor: Ragnarok در روزهای آینده از فیلم Thor با فروشی معادل ۴۴۹.۳ میلیون دلار عبور کند و در صورت ادامه این روند فروش، فروش این فیلم می‌تواند در دومین هفته اکران خود از مجموع فروش فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) با فروشی معادل ۶۴۴.۵ میلیون دلار پیشی بگیرد. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده