نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

اولین تریلر فیلم Mortal Engines به تهیه کنندگی پیتر جکسون

کمپانی یونیورسال سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار موتورهای فانی (Mortal Engines) را منتشر کرد.

هفته گذشته، پیتر جکسون اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Mortal Engines روز جمعه همزمان با اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر خواهد شد. با وجود اینکه انتظار می‌رفت روز جمعه اولین تریلر این فیلم به‌صورت آنلاین نیز منتشر شود، اما این اتفاق رخ نداد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال سرانجام امروز اولین تیزر تریلر فیلم Mortal Engines را منتشر کرده است. این تریلر کوتاه، اطلاعات زیادی را از این فیلم مورد انتظار فاش نمی‌کند و تنها شخصیت اصلی این فیلم با بازی هرا هیلمار، را مشاهده می‌کنیم که شهر کوچک او در حال بلعیده شدن توسط شهر لندن است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Mortal Engines در آینده بسیار دور اتفاق می‌افتد که تمدن بشریت توسط یک رویداد فاجعه‌بار نابود شده است و انسان‌ها روش و راه جدیدی را برای زندگی و ادامه بقا پیدا کرده‌اند. در حال حاضر شهرهای غول‌پیکر در حال فرمانروایی روی زمین هستند و شهرهای کوچک‌تر را برای تصاحب منابع حیاتی باقی‌مانده زمین می‌بلعند و منابع این سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. تام نتورثی که یک جوان پایین شهر در لندن است، پس از آشنایی با یک دختر فرانسوی و خطرناک به‌نام هستر شاو، باید برای بقا بجنگد. این دو شخصیت با وجود اختلافات زیادی که دارند، به یک اتحاد غیر منتظره دست می‌زنند که باعث تغییر آینده می‌شود. 

خرداد امسال، جکسون اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Mortal Engines را منتشر کرده بود. سال گذشته، پیتر جکسون، کارگردان دو سه گانه ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، و فرن والش ساخت فیلمی بر اساس رمان علمی تخیلی Mortal Engines اثر فیلیپ ریو را تایید کرده بودند. کریستین ریورز که در دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings و فیلم The Hobbit با پیتر جکسون همکاری کرده، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. ریورز در فیلم King Kong (کینگ کونگ) نیز با جکسون برای ساخت جلوه‌های ویژه آن همکاری کرده بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines بر عهده فیلیپا بوینس بوده است و جکسون و والش نیز به او در نوشتن فیلمنامه کمک کرده‌اند.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده