نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار اولین تصویر مفهومی از فیلم Mortal Engines

پیتر جکسون اولین تصویر مفهومی رسمی از فیلم مورد انتظار Mortal Engines را منتشر کرد.

پیتر جکسون در صفحه رسمی خود در فیسبوک، اولین تصویر مفهومی و رسمی از فیلم موتورهای فانی (Mortal Engines) را منتشر کرد. در این تصویر، شخصیت زن اصلی این فیلم دیده می‌شود که در بالای یک کوه در حال تماشای شهر لندن است. این تصویر به خوبی محیط دنیای پسا آخرالزمانی و صنعتی این فیلم را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mortal Engines concept art

هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Mortal Engines رسما تایید و اعلام شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Mortal Engines از بهار امسال در کشور نیوزیلند آغاز خواهد شد. دو کمپانی MRC و یونیورسال به عنوان همکار در پروژه ساخت فیلم Mortal Engines حضور دارند و یونیورسال ناشر این فیلم خواهد بود. پیش از این، پیتر جکسون، کارگردان دو سه گانه ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، و فرن والش ساخت فیلمی براساس رمان علمی تخیلی Mortal Engines اثر فیلیپ ریو را تایید کرده بودند.

جکسون و والش در سال ۲۰۰۹ حق ساخت این فیلم را بدست آورده بودند و طی سال‌های اخیر درگیر این پروژه هستند. این دو به همراه فیلیپا بوینس در حال کار روی فیلمنامه فیلم Mortal Engines هستند. کریستین ریورز که در دو سه گانه The Lord of the Rings و The Hobbit با پیتر جکسون همکاری کرده است، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده خواهد داشت. ریورز برای فیلم King Kong (کینگ کونگ) که با جکسون برای ساخت جلوه‌های ویژه آن همکاری داشته است، موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود.

فیلم Mortal Engines در آینده بسیار دور اتفاق می‌افتد که در این دنیای پسا آخرالزمانی شهرهای زمین که با موتورها و چرخ‌های عظیم قابلیت تحرک پیدا کرده‌اند، یکدیگر را برای تصاحب منابع حیاتی باقیمانده زمین می‌بلعند و منابع این سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. شهردار لندن برنامه بزرگ‌تری دارد و تصمیم دارد بر روی یک شهر کوچک فرمانروایی کند و چند جوان سعی می‌کنند که او را متوقف کنند.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده