// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر جدید کنسول Xbox One X با محوریت بررسی آن از دید سایت های معتبر

کمپانی مایکروسافت تریلر جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر کرده است که روی امتیازات و بررسی این کنسول از دید وب‌سایت‌های معتبر حوزه بازی‌های ویدیویی تمرکز دارد.

بیش از یک ماه پیش کمپانی مایکروسافت کنسول جدید خود را تحت عنوان کنسول Xbox One X با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه کرد. این کنسول که در واقع نسخه ارتقا یافته کنسول ایکس باکس وان است، از قدرت پردازشی ۶ ترا‌فلاپس بهره برده و به‌واسطه آن توانایی اجرای بازی‌های مختلف با رزولوشن 4K را دارد. کنسول مذکور که تعداد ۸۰ هزار دستگاه از آن در هفته اول در انگلستان به فروش رسیده و مدیر گیم‌استاپ شروع عرضه آن را قدرتمند توصیف کرده، مورد استقبال بسیاری از سایت‌های معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی Microsoft تریلر جدیدی از کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید نظرات وب‌سایت‌های مذکور را مشاهده کنید.

در این تریلر نسبتا کوتاه از بررسی وب‌سایت‌های مشهوری از جمله Gamespot ،Daily Star ،IGN ،The Verge و Entertainment Weekly از این کنسول استفاده شده است. برای مثال، وب‌سایت گیم‌اسپات از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به‌عنوان کنسولی «مخصوص کسانی که به دنبال بهترین‌ها هستند» نام برده و وب‌سایت‌های آی‌جی‌ان و دیلی استار به ترتیب آن را «فوق‌العاده تحسین‌برانگیز» و «قوی‌ترین کنسول جهان» خوانده‌اند. همچنین وب‌سایت ورج اعلام کرده است که این کنسول قادر به ارائه «بهترین سطح گرافیک ممکن روی یک کنسول» بوده و وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی بازی‌های اجرا شده روی این کنسول را از لحاظ ظاهری «حقیقتا شگفت‌انگیز» توصیف کرده است. تریلر جدید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس که در کنار نمایش نظرات وب‌سایت‌های معتبر، روی عبارت «قدرت واقعی را حس کنید» و صفت «قوی‌ترین کنسول» تمرکز دارد، در زیر قابل مشاهده است:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

پیش از این در خبر‌های جدا‌گانه فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس از اهداف و برنامه‌های خود گفت و ساتیا نادلا، مدیر عامل کمپانی مایکروسافت عملکرد مثبت بخش کنسول‌های این کمپانی را تحسین کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده