نویسنده: حسین سلیمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

ساتیا نادلا درباره عملکرد مثبت ایکس باکس وان ایکس صحبت کرد

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در مورد عملکرد ایکس‌‌باکس وان ایکس در جریان تعطیلات پیش رو، نظر مثبتی دارد.

در طی نشست سالانه سهامداران مایکروسافت، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، درباره برنامه‌های این کمپانی برای کسب‌وکار بازی‌های ویدیویی در آینده و عملکرد اولیه ایکس‌ باکس وان ایکس صحبت کرد. وی گفت:

ما به دنبال آماده کردن یک فرصت بزرگ هستیم تا به بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری بازی بپیوندیم. این به معنای آن است که به گسترش دادن ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های‌مان در مورد تمام اجزای گیمینگ بپردازیم؛ یعنی مواردی مانند چگونگی شکل‌گیری بازی‌ها، روند خلق شدن و توزیع آنها و شیوه‌های تجربه شدن و به نمایش درآمدن بازی‌ها.

ساتیا نادلا با اشاره به اینکه کمپانی Microsoft همچنان قصد دارد به ارتباط محصولات گیمینگ خود در پی‌سی، کنسول‌ها و موبایل ادامه دهد، گفت که در حال حاضر، بیش از ۵۳ میلیون عضو در ایکس باکس لایو وجود دارد که انتظار می‌رود به وسیله سرویس‌های جدید مانند Mixer و سرویس Xbox Game Pass نظاره‌گر رشد این جامعه باشیم. همچنین‌، او اضافه کرد که Xbox One X پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین کنسولی است که تا به الان ساخته شده و در فصل تعطیلات واکنش‌هایی باورنکردنی را از سوی طرفداران دریافت می‌کند. ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) عرضه شد و نظرات مثبتی از سوی مدیران گیم‌استاپ دریافت کرد. در همین حال، مت پیسکاتلا، تحلیلگر NPD انتظار دارد که فروش این کنسول بتواند تا پایان سال ۲۰۱۷ از پیش‌بینی‌ای که در مورد فروش ۶۰۰ هزار واحدی آن انجام شده بود، پیشی بگیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده