نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

دومین تریلر فیلم Maze Runner: The Death Cure منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم مورد انتظار دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) را منتشر کرد.

همانطور که پیش از این کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) وعده داده بود، شب گذشته این کمپانی دومین و آخرین تریلر فیلم Maze Runner: The Death Cure را منتشر کرد. این فیلم آخرین قسمت از سه گانه فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ) است که قرار است کمتر از دو ماه دیگر به روی پرده‌های سینما برود. در این تریلر شاهد هستیم که جهان در آستانه مرگ است و توماس با بازی دیلن اوبراین، تنها کسی است که می‌تواند دنیا را نجات بدهد. اولین تریلر این فیلم در ماه مهر امسال منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Maze Runner: The Death Cure:

این فیلم داستان توماس و دیگر اعضای گروه گلیدرز (Gladers) را روایت می‌کند که تصمیم دارند یک بار و برای همیشه سازمان شیطانی WCKD را نابود کنند. آن‌ها برای نابودی این سازمان باید به آخرین شهر (Last City) که در آن یک لابراتوار کنترل‌شده توسط این گروه قرار دارد، نفوذ کنند. هدف ساده است: آن‌ها باید کودکانی را که توسط سازمان WCKD برای یافتن راه‌حلی برای درمان ویروسی که باعث مرگ انسان و نابودی بشریت می‌شود مورد آزمایش قرار می‌گیرند، نجات دهند. توماس باید انتخاب کند که دوستان و کسانی را که زندانی هستند نجات دهد یا اینکه با فداکاری باعث نجات تمام دنیا شود.

کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure بر عهده وس بال بوده که پیش از این کارگردانی دو قسمت قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. فیلم The Maze Runner در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه آن فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در سال ۲۰۱۵ اکران شد. دیلن اوبراین، والتون گوگینس، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی.اس. ناولین بوده است.

فیلم Maze Runner: The Death Cure برای اکران در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. سال گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری این فیلم را پس از تصادف دیلن اوبراین با یک ماشین در حین فیلمبرداری که موجب صدمات قابل توجهی برای این ستاره ۲۴ ساله شده، متوقف کرده است. این موضوع باعث شد که اکران این فیلم ۱۱ ماه عقب بیفتد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده