نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدیدی از فیلم Maze Runner: The Death Cure منتشر شد

به تازگی تریلری از فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ (Maze Runner: The Death Cure) منتشر شده که مجموعه‌ای از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز فیلم را برای ما آماده کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در چند ساعت گذشته تریلر جدیدی از قسمت آخر و پایانی سه گانه‌ دونده مارپیچ (Maze Runner) به نام علاج مرگ (The Death Cure) منتشر شد. در سومین قسمت از این سری فیلم، شخصیت‌های اصلی داستان یعنی توماس (با بازی دیلن اوبرایان) به همراه گروهی از دوستانش در حال انجام دادن کارهایی هستند که در اصل قرار بود خلاف آن را انجام دهند و آن هم چیزی نیست جز رفتن به آخرین شهر (Last City). شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

توصیفاتی هم از فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ به طور رسمی منتشر شده که خلاصه‌ای از آن به این شرح است:

برای اینکه آنها بتوانند دوستان خود را نجات دهند، مجبورند که به آخرین شهر افسانه‌ای بروند. آخرین شهر، شهری است پر پیچ و خم که توسط سازمانی به نام جهانی در فاجعه: گروه آزمایشی قتلگاه (World In Catastrophe: Killzone Experiment Department یا به اختصار WCKD) کنترل می‌شود و ممکن است بعدا مشخص شود که این هزارپیچ، مرگبارترین هزارپیچی است که تا به امروز وجود داشته است. هر کسی که بتواند زنده از آنجا بیرون بیاید، می‌تواند به پاسخ سوالی دست یابد که گلیدرز (Gladers) از زمانی که آنها وارد اولین هزارپیچ شدند از آنها پرسیده است.

تریلری که از فیلم Maze Runner: The Death Cure به تازگی منتشر شده بسیار هیجان‌انگیز و پر از صحنه‌های اکشن و دوست‌داشتنی است. آخر این تریلر با گفتگویی نه چندان خوب که بین شخصیت دیلن اوبرایان و شخصیت پاتریشا کلارکسون به پایان می‌رسد و درباره تصمیمی است معنی خیلی زیادی دارد و ممکن است بعد از اتفاقات خوب و بد زیادی بیوفتد.

تقریبا سال گذشته بود که کمپانی فاکس اعلام کرد که دیلن اوبرایان بر سر صحنه فیلمبرداری فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ دچار آسیب و جراحت خیلی شدیدی شده است. او در این حادثه با یک ماشین برخورد کرده بود که همین موضوع جراحت‌های شدید و قابل توجهی را به او متحمل کرده بود که در بعضی گزارشات گفته شده که حتی استخوان‌های چند قسمت از بدنش هم شکسته است. در ماه آپریل سال ۲۰۱۶ بود که کمپانی فاکس پروژه تولید این فیلم را به مدت نامعلوم و نامحدودی متوقف کرد به همین سبب اکران آن هم ۱۱ ماه به تاخیر خورد.

وس بال کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure را بر عهده دارد، وی کارگردانی دو قسمت قبل این مجموعه یعنی فیلم دونده مارپیچ (The Maze Runner) در سال ۲۰۱۴ و دنباله آن یعنی فیلم مشقت‌های اسکرچ (The Scorch Trials) در سال ۲۰۱۵ را نیز بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی.اس. ناولین است که این فیلم براساس رمانی با همین نام اثر جیمز دشنر، ساخته می‌شود. علاوه بر اوبراین، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند.

فیلم Maze Runner: The Death Cure برای اکران در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده