نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۸

فیلم Maze Runner: The Death Cure تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

طبق گفته کمپانی فاکس قرن بیستم، اکران قسمت بعدی فیلم دونده مارپیچ (The Maze Runner)، به نام دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) تا سال ۲۰۱۸ به علت مصدومیت ستاره اصلی این فیلم تاخیر خورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ماه مارس، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد، که تولید دنباله بعدی فیلم دونده مارپیچ با نام فرعی درمان مرگ را پس از تصادف دیلن اوبراین با یک ماشین در حین فیلمبرداری که موجب صدمات قابل توجهی برای این ستاره ۲۴ ساله شده است، متوقف کرد. حال TMZ گزارش می‌دهد که صدمات و جراحات  او پس از اشتباهی که در زمان فیلمبرداری رخ داد و او بر روی بیش از یک ماشین شروع به دویدن کرد بسیار شدید است و دچار شکستگی‌های متعدد استخوان شده است. در ماه آوریل، فاکس تولید این فیلم را تا زمان نامشخصی به حالت تعلیق در آورد و اکنون اعلام شده است زمان اکران این فیلم تا سال ۲۰۱۸ عقب افتاده است.

طبق گفته Entertainment Weekly، فیلم Maze Runner: The Death Cure که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۱۳۹۵) اکران شود با ۱۱ ماه تاخیر در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. هنوز زمان مشخصی برای شروع دوباره ساخت این فیلم مشخص و اعلام نشده است. همچنین معلوم نیست تا چه زمانی اوبراین بهبودی کامل خود را بدست خواهد آورد.

اوبراین نقش توماس را در مجموعه Maze Runner بازی می‌کند. این فیلم براساس رمانی با همین نام اثر جیمز دشنر ساخته می‌شود. اولین قسمت از فیلم The Maze Runner در سال ۲۰۱۴ و دنباله آن به نام مشقت‌های اسکرچ (The Scorch Trials) در سال ۲۰۱۵ اکران و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده