نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

شخصیت‌های Fighter Pack 3 بازی Injustice 2 معرفی شدند

استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر جدید به معرفی شخصیت‌های سومین Fighter Pack بازی Injustice 2 پرداخت.

سه روز پیش استودیو ندررلم اعلام کرد که ویدیوی معرفی شخصیت‌های Fighter Pack 3 بازی Injustice 2 به‌زودی منتشر خواهد شد و حال مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر جدید به معرفی این کاراکترها پرداخته است.

اولین کاراکتر Fighter Pack 3 شخصیت اتم است که او را از سریال Legends of Tomorrow شبکه‌ی CW به یاد داریم و پیش از این استودیوی ندررلم با انتشار یک تریلر کوتاه به معرفی آن پرداخت. شخصیت بعدی این فایتر پک انچنترس، کاراکتر شرور فیلم Suicide Squad است که جادوگری قدرتمند بوده و می‌تواند انرژی جادویی را در جهت شفادادن و دورنوردی (Teleportation) به‌کار گیرد و به طور مستقیم هرگونه اشیاء غیرزنده را تحت تاثیر قرار دهد. آخرین و غافل‌گیرکننده‌ترین بخش معرفی کاراکترها نیز مربوط به تایید حضور لاک پشت های نینجا در سومین Fighter Pack بازی بود و به این ترتیب هر چهار لاک‌پشت نینجا یعنی دوناتلو، مایکل آنجلو، رافائل و لئوناردو به‌عنوان یک شخصیت به فهرست مبارزان بازی اضافه می‌شوند.

شخصیت اتم به صورت دسترسی پیش از موعد در تاریخ بیست و یکم آذر‌ماه (۱۲ دسامبر) در دسترس خواهد بود و شخصیت پسر جهنمی (Hellboy) همزمان با انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) منتشر می‌شود.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه منتشر شد و در حال حاضر در ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. تریلر معرفی شخصیت‌های Fighter Pack 3 بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده