نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Thor: Ragnarok تیم ثور را نشان می‌دهد

مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرده که تمرکز آن روی معرفی تیم ثور است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول تبلیغات این فیلم را روز به روز گسترش می‌دهد. به همین منظور، مارول تبلیغ تلویزیونی رسمی و جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر کمی از این فیلم هستیم. با این حال، تمرکز تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Thor: Ragnarok روی معرفی تیم ثور است که شخصیت‌هایی چون لوکی، هالک و والکری قرار است به ثور برای شکست دادن هلا و جلوگیری از راگناروک کمک کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بیش‌تر این تصاویر را پیش‌تر در اولین تریلر و دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok مشاهده کرده بودیم، اما تصاویر جدید کمی را که بیشتر شوخی بین شخصیت‌های فیلم است، می‌توان در این ویدیوی کوتاه تماشا کرد. با وجود اینکه بیشتر تمرکز تبلیغات فیلم Thor: Ragnarok روی مبارزه گلادیاتوری ثور و هالک بوده، اما تمرکز این تبلیغ تلویزیونی روی متقاعد کردن هالک، لوکی و والکری توسط ثور برای پیوستن به او در مبارزه با هلا بوده است. اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComicbookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده