نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok مشخص شد

سرانجام مارول مدت زمان رسمی فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را تایید و اعلام کرد.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. علاوه بر این، تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم اعلام کرد که احتمالا مدت زمان این فیلم حدود ۹۰ تا ۱۰۰ دقیقه خواهد بود. با توجه به صحبت وایتیتی، تصور می‌شد که فیلم Thor: Ragnarok قرار است به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان رسمی این فیلم اعلام شده که بسیار متفاوت با مدت زمانی است که پیش از این اعلام شده بود. وب‌سایت فندنگو اخیرا صفحه رسمی فیلم Thor: Ragnarok را بروزرسانی کرده است که در آن، مدت زمان رسمی این فیلم دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Runtime

طبق این تصویر، مدت زمان فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد که حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بیشتر از مدت زمانی است که پیش از این اعلام شده بود. تایکا وایتیتی نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داده و در توییتر شخصی خود با انتشار توییتی این خبر را رسما تایید کرده است. او همچنین به شوخی گفت که زمان فیلم همچنان ۹۰ دقیقه است و ۴۰ دقیقه دیگر قرار است فهرست عوامل فیلم پخش شود. صفحه رسمی توییتر سینماهای AMC نیز با انتشار توییتی مدت زمان فیلم Thor: Ragnarok را رسما تایید و اعلام کرد. 

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده