نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار تبلیغ‌ تلویزیونی و پوسترهای جدید فیلم Transformers: The Last Knight

کمپانی پارامونت پیکچرز اخیرا یک تبلیغ تلویزیونی و دو پوستر از فیلم مورد انتظار Transformers: The Last Knight منتشر کرده است.

در حاشیه مراسم جوایز فیلم و سریال MTV امسال که شب یکشنبه برگزار شد، کمپانی پارامونت دو ویدیوی تبلیغاتی و یک پوستر جدید از فیلم مورد انتظار «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight) منتشر کرد. حال، این کمپانی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن به گذشته و رازهای اتوبات‌ها روی زمین می‌پردازد. در طی این ویدیو که زمان آن یک دقیقه است، اتوبات‌ها در دوران‌های مختلفی، مثل زمان شاه آرتور و جنگ جهانی دوم، حضور داشته‌اند و در این رویدادها به اشخاصی چون شاه آرتور کمک کرده‌اند. در طی این تبلیغ تلویزیونی، آنتونی هاپکینز که نقش لردی انگلیسی را بر عهده دارد، در مورد تاریخچه حضور تبدیل شوندگان (Transformers) روی زمین صحبت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، کمپانی پارامونت دو پوستر جدید از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر کرده است. در اولین پوستر، دوران شاه آرتور و قرون وسطی نمایش داده می‌شود و در دومین پوستر، بامبل‌بی حضور دارد که در دوران جنگ جهانی دوم به نیروهای متفقین برای نبرد با نیروهای نازی کمک می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Transformers: The Last Knight Poster

Transformers: The Last Knight Poster

مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی، کارگردان چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان، بوده است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۳۱ خرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران شود؛ اما کمپانی پارامونت چندی پیش با انتشار پوستری اعلام کرد که اکران فیلم Transformers: The Last Knight تغییر کرده و دو روز جلو افتاده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده