نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

انتشار دو ویدیو تبلیغاتی دیگر از فیلم Transformers: The Last Knight

در حاشیه مراسم جوایز MTV، کمپانی پارامونت دو ویدیو تبلیغاتی جدید از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر کرد.

حدود یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده خواهد رفت. حال در حاشیه مراسم جوایز فیلم و سریال MTV امسال، کمپانی پارامونت دو ویدیو جدید از این فیلم منتشر کرده است. در ویدیو اول اپتیموس پرایم یک معلم استخدام کرده است تا صحبت کردن با لهجه بریتانیایی را یاد بگیرد. این ویدیو بخشی از فیلم نخواهد بود و تنها بخشی از تبلیغات فیلم Transformers: The Last Knight است. در ویدیو دوم کید ییگر به ملاقات لرد انگلیسی رفته است و در آنجا برای اولین بار شخصیت هات رود را ملاقات می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

|

|

مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی، کارگردان چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers)، بوده است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند. طبق خلاصه داستانی فیلم Transformers: The Last Knight:

فیلم The Last Knight داستان شکسته شدن قهرمان‌های اصلی فیلم Transformers را روایت می‌کند. این فیلم تعریف جدیدی از آن چه که به یک شخص قهرمان می‌گوییم، ایجاد خواهد کرد. انسان‌ها و تبدیل شوندگان در جنگ هستند و اپتیموس پرایم آن‌ها را ترک کرده است. کلید نجات آینده در اسرار پنهان گذشتگان و تاریخ پنهان اعضای تبدیل شوندگان بر روی زمین نهفته شده است. نجات زمین به اتحاد میان کید ییگر، یک لرد انگلیسی و یک پروفسور از دانشگاه آکسفورد بستگی دارد، هرچند این اتحاد احتمالا ضعیف و سست خواهد بود و بعید است رخ دهد.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۳۱ خرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران شود، اما کمپانی پارامونت چندی پیش با انتشار پوستری اعلام کرد که اکران فیلم Transformers: The Last Knight تغییر کرده و دو روز جلو افتاده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده