نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

انتشار پوستر جدید فیلم Transformers: The Last Knight

کمپانی پارامونت پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) منتشر کرده است.

کمپانی پارامونت اخیرا پوستر جدیدی از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر کرده است. در این پوستر، اپتیموس پرایم را در حال مبارزه با بامبل‌بی مشاهده می‌کنیم و به نظر می‌رسد اپتیموس تصمیم دارد کار بامبل‌بی را به اتمام برساند و بامبل‌بی نیز در نظر دارد از زیر شمشیر او فرار کند و با سلاح خود به اپتیموس ضربه بزند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Transformers: The Last Knight Poster

همچنین کمپانی پارامونت اعلام کرد که در حاشیه مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV که شب یکشنبه ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد، ویدیو جدیدی از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر خواهد کرد. با این حال، جزئیات بیشتری از این ویدیو منتشر نشده است، اما احتمالا بخشی از مبارزه اپتیموس پرایم با بامبل‌بی در آن نمایش داده می‌شود. البته این فیلم تنها فیلمی نیست که قرار است در این مراسم حضور داشتم باشد و فیلم It و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نیز در این مراسم حضور دارند و نمایش خواهند داشت.

همچنین این کمپانی با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) اعلام کرد که تغییری در تاریخ اکران فیلم Transformers: The Last Knight داده شده است. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران شود، اما پارامونت تصمیم گرفت که اکران این فیلم را از روز جمعه به چهارشنبه تغییر بدهد و بدین ترتیب فیلم Transformers: The Last Knight اکنون قرار است دو روز زودتر و در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۳۱ خرداد ۱۳۹۶) روی پرده‌های سینما برود. پس از انتشار فیلم Transformers: Age of Extinction (تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض) در سال ۲۰۱۴، کمپانی پارامونت تصمیم گرفت که اتاق نویسندگانی برای آینده این مجموعه تشکیل بدهد.

حال در ماه گذشته، مایکل بی، کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight،  تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه Transformers است. او حتی ابراز علاقه کرد که کارگردانی یکی از این فیلم‌ها را بر عهده داشته باشد. یکی از این ۱۴ داستان احتمالا متعلق به فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) خواهد بود. ماه گذشته،‌ کمپانی پارامونت رسما کارگردان این فیلم را اعلام کرد. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، قرار است کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته باشد. کمپانی پارامونت پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند.

مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده