نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار اولین ویدیو فیلم Logan

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین ویدیو فیلم مورد انتظار Logan را منتشر کرد که ولورین را نشان می‌دهد.

پس از پخش تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم لوگان (Logan) در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، حال کمپانی فاکس قرن بیستم اولین ویدیو رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است. اتفاقات فیلم Logan در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که لوگان / ولورین در یک مخفیگاه در مرز مکزیک در حال نگهداری و پرستاری از پروفسور ایکس بیمار است. در این ویدیو لوگان در حالی که با هویتی نامعلوم در این مخفیگاه پنهان شده است، با تعدادی افراد که قصد مزاحمت دارند مواجه می‌شود که در نهایت با یکی از این افراد درگیر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

هیو جکمن، پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دافنه کین نیز قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد بوده و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. هیو جکمن در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، گفته است که اتفاقات این فیلم در یک جهان متفاوت جریان دارد. او گفت:

زمانی که شما فیلم را تماشا کنید، کاملا درک خواهید کرد. نه تنها بخاطر لحن و جدول زمانی متفاوت فیلم، بلکه جهان فیلم نیز کمی متفاوت است. این در واقع الگوی متفاوتی است که در زمان تماشای فیلم متوجه آن خواهید شد. این فیلم واقعا به خط زمانی یا داستان فیلم‌های دیگر وابسته نیست. بدیهی است که پاتریک استوارت در این فیلم حضور دارد، پس ما با یک کراس‌اور بسیار متفاوت و تازه روبرو هستیم.

اوایل این ماه، فیلم Logan رسما توانست درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کند. طبق گفته منگولد، در این فیلم شاهد خشونت و صحنه‌های خونین بسیاری خواهیم بود. همچنین منگولد مدتی پیش فاش کرد که جکمن برای اینکه این فیلم با درجه سنی بزرگسال ساخته شود، حقوق خود را بسیار کاهش داده است. علاوه بر این، منگولد تایید کرده است که شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) در فیلم Logan حضور ندارد. به تازگی کمپانی فاکس قرن بیستم مدت زمان فیلم Logan را به طور رسمی اعلام کرده است. علاوه بر این، تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New Logan Movie Image

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده