نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

فیلم Logan درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد

فیلم مورد انتظار Logan رسما درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کرد.

فیلم لوگان (Logan)، جدیدترین فیلم از مجموعه مردان ایکس (X-Men)، رسما درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کرد. پیش از این تایید شده بود که این فیلم قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. فیلم Logan، آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان/ ولورین خواهد بود. جیمز منگولد، کارگردان این فیلم، با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود، این خبر را تایید کرد. او توضیحاتی در رابطه با دلایل درجه سنی این فیلم نیز داده است. او گفت:

فیلم Logan دارای خشونت بی‌رحمانه و خونین بسیار زیادی است.

شایعات ساخت فیلم Logan با درجه سنی بزرگسال، از شروع ساخت این فیلم آغاز و مدتی بعد این خبر تایید شد. منگولد مدتی پیش فاش کرد که جکمن برای اینکه این فیلم با درجه سنی بزرگسال ساخته شود، حقوق خود را بسیار کاهش داده است. فیلم Logan، نخستین فیلم مجموعه ولورین (Wolverine) است که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. این در حالی است که دو فیلم اول این مجموعه با درجه سنی PG-13 ساخته و منتشر شده‌اند. بدون شک موفقیت فیلم ددپول (Deadpool) در سال گذشته در این مورد بی تاثیر نبوده است. این فیلم با درجه سنی بزرگسال ساخته و فوریه سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و موفق شد ۳۶۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

Logan Movie

اکتبر سال ۲۰۱۶، منگولد یک صفحه از فیلمنامه فیلم Logan را در تویت شخصی خود منتشر کرد که در آن شاهد صحنه‌هایی بودیم که مناسب افراد کم سن و سال نبود. پنجشنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس دومین تریلر فیلم Logan را منتشر کرد که در آن بیشتر با شخصیت لورا کین/ X-23 آشنا می‌شویم. به همین منظور هیو جکمن مصاحبه‌ای را با وب‌سایت دیجیتال اسپای انجام داده و گفته است که اتفاقات این فیلم در یک جهان متفاوت جریان دارد. او گفت:

زمانی که شما فیلم را تماشا کنید، کاملا درک خواهید کرد. نه تنها بخاطر لحن و جدول زمانی متفاوت فیلم، بلکه جهان فیلم نیز کمی متفاوت است. این در واقع الگوی متفاوتی است که در زمان تماشای فیلم متوجه آن خواهید شد. این فیلم واقعا به خط زمانی یا داستان فیلم‌های دیگر وابسته نیست. بدیهی است که پاتریک استوارت در این فیلم حضور دارد، پس ما با یک کراس‌اور بسیار متفاوت و تازه روبرو هستیم.

هیو جکمن، پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کنددیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. علاوه بر این، مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Logan اختصاص داده و به همین منظور تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده