نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

شخصیت Mister Sinister در فیلم Logan حضور ندارد

جیمز منگولد تایید کرد که شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) در فیلم مورد انتظار Logan حضور ندارد.

شخصیت Mister Sinister در فیلم لوگان (Logan) حضور ندارد. طی ماه‌های اخیر شایعاتی زیادی مبنی بر حضور این ابر شرور دنیای مردان ایکس (X-Men) در این فیلم شنیده می‌شد، اما جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که این شخصیت در این فیلم حضور ندارد. پنج شنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس دومین تریلر فیلم Logan را منتشر کرد، به همین منظور منگولد مصاحبه‌ای را با وب‌سایت سینمابلند انجام داده است. او در این مصاحبه توضیح داد که هیچ جایی برای یک شخصیت شرور و منفی مثل Mister Sinister در فیلم Logan وجود ندارد. منگولد گفت:

این دقیقا از همان نوع دردسرهایی است که باید از آن اجتناب کرد. به این معنی که این شخصیت شرور لباس پیشرفته‌ای دارد و قدرت او جادو است که در این فیلم جایی ندارد. ما سعی کردیم هر چیزی که بیشتر به واقعیت نزدیک است در ساخت فیلم استفاده کنیم. فیلم در تلاش است تا در صحنه‌های تماشایی که امروزه آن را مشاهده می‌کنیم، یک گام به عقب بر دارد، به طوری که ما بتوانیم در بخش دیگری تمرکز خود را افزایش بدهیم. مواردی وجود دارد که در فیلم آن را حذف کرده‌ایم، اما آن احساسی که این فیلم را بسیار واقعی نشان دهد را بدست آورده‌ایم. یک نفر که این فیلم را تماشا کرد به من گفت: «من احساس می‌کنم می‌توانم در کوچه و خیابان فیلم ولورین (Wolverine) را اجرا کنم». این حرف به این معنا است که این فیلم در دنیای من است نه در دنیای براق و جذاب دیگر. در واقع همچین اتفاقی می‌تواند در دنیای من هم رخ دهد.

Logan Movie

شایعات حضور شخصیت Mister Sinister از صحنه پس از پایان فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) آغاز شد که پس از درگیری که در تاسیسات آلکالی لیک رخ داده، فردی وارد این تاسیسات می‌شود و شیشه خون Weapon X را که متعلق به شخصیت ولورین است را بر می‌دارد و پس از آن مشخص می‌شود که این فرد نماینده اسکس کورپ که متعلق به اتانیل اسکس ملقب به Mister Sinister است. در فایل تفسیر صوتی که همراه نسخه دیجیتالی فیلم X-Men: Apocalypsee منتشر شد است، برایان سینگر به همراه سایمون کینبرگ، کارگردان و نویسنده این فیلم، در مورد این صحنه که مورد بحث بین طرفداران این مجموعه قرار گرفته و سوالاتی را در مورد آن بوجود آورده بود، پاسخ دادند. سینگر تایید کرد که این شخصیت ممکن است در فیلم Logan حضور داشته باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد طرفداران مجموعه X-Men باید زمان بیشتری را برای حضور شخصیت ابر شرور Mister Sinister در این مجموعه صبر کنند. هیو جکمن، پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کنددیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است.

فیلم Logan قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده