نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

ویدیو جدید فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد

کمپانی لاینزگیت تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) منتشر کرد.

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم John Wick: Chapter 2 بیشتر باقی نمانده است، به همین منظور کمپانی لاینزگیت تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در این فیلم بار دیگر شاهد بازگشت قاتل حرفه‌ای به نام جان ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، هستیم. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این فیلم، همکاران سابق ویک در حال برنامه‌ریزی و توطئه برای بدست گرفتن انجمن آدمکش‌های بین المللی هستند و ویک نیز دیگر بازنشسته نیست. او به خاطر سوگند خونی که سال‌ها پیش خورده موظف است به دوست خود کمک کند. به همین منظور او به رم سفر می‌کند تا با قاتلان حرفه‌ای و خطرناکی روبرو شود. این تبلیغ تلویزیونی حاوی تصاویر جدیدی نیست و اکثر آن را پیش از این در دو تریلر گذشته فیلم John Wick: Chapter 2 مشاهده کرده بودیم، اما نشان می‌دهد که هرکسی جلوی ویک قرار بگیرد، او آن‌ها را خواهد کشت. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

اواخر ماه آذر، دومین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد که نشان داد در این فیلم قرار است شاهد صحنه‌های اکشن متعدد مانند قسمت اول، باشیم. علاوه بر این، لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 2 نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

new poster John Wick: Chapter 2

علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردندچاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2، در مصاحبه وب‌سایت کولیدر گفت که در حال حاضر تیم تولید این فیلم سخت مشغول کار بر روی قسمت سوم این مجموعه هستند. استاهلسکی در این رابطه گفت:

استودیو از ما خواسته است که ایده‌ها و فکرهای یکدیگر را کنار هم قرار بدهیم و چیزی جدید را آماده ساخت بکنیم. وینستون بخش بزرگی از فیلم بعدی است، به همین ترتیب لنس ردیک نیز بخش بزرگی از آن خواهد بود. ما ایده‌هایی برای آن‌ها داریم.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود. در خبری دیگر، چندی پیش دیوید لیچ که در کارگردانی فیلم جان ویک (John Wick) به چاد استاهلسکی کمک کرده است، به عنوان کارگردان جدید فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) و جانشین تیم میلر که به دلیل اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز از این پروژه خارج شده بود، انتخاب و معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده